Voga | Vernissage | Pr.Dahls gt.5 | Thursday

















13 kommentarer:

Anonym sa...

omg!
what a bunch of cunts

Anonym sa...

Søtt med slike blogger som dette der jenter tar bilder av venninnene sine som har pynta seg og de kjekke typene de liker.

Selvsagt verdiløst utenfor vennegjengen, men på nettet er det plass til så mye rart.

Anonym sa...

slippery: hva faen gjør du her da? Stikk et annet sted da vel og slutt å suttre. Dessuten tror jeg ikke det er disse folka her som er veninnegjengen til oslonights, ikke sett de før jeg.

Anonym sa...

kan vi ikke bare være venner'a?

Fin kjole, fint hår, søt jente, heite gutter blah blah blah...

Anonym sa...

perz: Var bare en random passerby via en eller annen link. Men når jeg ser hvor lite det skal til for å skape engasjement så tror jeg jaggu jeg skal svippe innom oftere.

Anonym sa...

hehe, utrolig hvor mye engasjement denne bloggen skaper. Go Oslo Nights!Det virker som folk ler, folk gråter, og skriver kommentarer i sinne/gledesrus. Slippery, du tar kaka. Neste gang er du kanskje heldig og havner her selv!

Anonym sa...

Tar kaka, jeg? Hehe, da hang den ikke høyt.

Sannsynligheten for at jeg skulle havne her er marginal. Til det er jeg for tjukk, støgg, uflidd og utrendy.

Anonym sa...

Engasjement? Engasjement er ikke et ord man kan forbinde med denne bloggen.

Det går jo hovedsaklig i "stygt skjerf, pent skjerf" kommentarer pluss en og annen hater som øser seg opp og en som øser ham ned.

Anonym sa...

ojjj.. samme folka som alltid jo..!
vurdert å bytte navn på bloggen? til OSLO FRIENDS??

Anonym sa...

nå kommer det snart en kommentar om "haters"...

Anonym sa...

ha ha, dette er god underholdning ass.

Anonym sa...

ok..! slå dere løs. jeg kommer med en mer skjerf-typete kommentar. HVOR er skinnjakken til krøllebølle fra?!

Anonym sa...

Digger han skalla fyren med 70-talls skjegg og utringing ned til brystvorta, sier seg selv at det er hot.