G-Oslo | Opening | Wellhavensgt. 25 | Thursday
























19 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, her var det folksomt!

Anonym sa...

sinnsykt døvt, jeebes.

Anonym sa...

oslo nights burde forandre navn til majorstua & frognerfitter

Anonym sa...

eh. er det bilder fra hipsterfestene klager alle. er det bilder fra vestkanten klager alle.

sure fitter hele gjengen. lag noe bedre sjæl, eller hold kjeft.

Anonym sa...

blondinen i grått var HOT!

Anonym sa...

er hun modell hun med lilla jakke og mørkt hår.. jeg VIL ha sånne øyenbryn. og sånn jakke!

Anonym sa...

***Same Shit,New Wrapping*** burde bloggen hete;)

Anonym sa...

Ja hun i lilla jakke og mørkt hår, var veldig veldig pen....men resten av gjengen, kunne blitt hjemme...!

Anonym sa...

er du helt dust? hun med de blonde krøllene er oslos peneste.. utrolig fine krøller! btw! ingen som tvinger all the haters til å gå inn her..lag din egen jævla blogg da, med ditt eget sure tryne!

Guruizzm sa...

Er da lov til å kommentere!
Jeg synes også de hadde dårlig klesvalg, men jeg elsker Oslo Nights som viser meg events og hva hvem har på seg.

Anonym sa...

Veldig gøy kveld!
Lykke til med butikk Gunnhilde!

Anonym sa...

Vi må ha en sånn kveld til!

Anonym sa...

Om jeg er helt dust????....nei for faen!!! Ja vel, fine krøller...
Hahahahahaha, du er litt lattelig egentlig :):)
Tror ikke du skal lese kommentarene jeg, for du tar jo hel av!!

Anonym sa...

Jeje! Hun med det mørke håret er i det minste noe av det mest pulbare i hele oslo

Anonym sa...

og fryktelig mange som har gjort det også.

Anonym sa...

Heia , Gunnhilde og Tonje:)

Og syns det er festelig med alle de som mener de vet hva oslonights skal være, kanskje ikke oslonights er for dere...:)

Hilsen Kristin<3

Anonym sa...

jeg bæære hvem fæææn er hun blonde tanta med den derre lysebrune kjolen ææ?.. Hun hadde neste dræge på meg esse..

Anonym sa...

Det er Marie-Alix Isdahl Voisin

Anonym sa...

hun mørke altså ...