N&D Smuglesning | The Villa | 29.10.09























(Photos: Erik André Nes)

15 kommentarer:

JULIE AIDA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
JULIE AIDA sa...

skoa mine, WOHO!! erik er flinkiz!

stinestone sa...

fyttikatta jeg er fotogen.....

akam1k3 sa...

han med skjegget og F*** tee'n var kulest.

ello yellow sa...

vakke han gamle mannen med på norges herligste, han som samlet på alt mulig crap?!

Anonym sa...

Skal dette liksom være en kul fest med bra folk på et fett sted og så severer man Carlsberg harryøl?
Jeg ler meg ihjel!

Anonym sa...

Carlsberg, probably the best beer in the world. Harryøl? Du er søren klype meg harry, din sjampis-nipper.

Anonym sa...

bloggere ass. går ikke ann å ta bilde av et par sko før de begynner å skrike/hype seg selv

JULIE AIDA sa...

WOooooHOO!!!!!!!!!!! SKOA MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HYPE HYPE HYPE!!!!!!!!!!!!1 SKRIK SKRIK!!!!!!!!!11 BLOG 4 LYFE!!!!!!

Anonym sa...

Sjampis? Nei takk!
Carlsberg ER Harry!

Heineken min venn, Heineken er stil, klasse og bør være på topp av gjestelisten på denne typen fester!

Anonym sa...

Så enig med sistnevnte!

TOROBORGEN sa...

dyktig fotografen E!

Anonym sa...

Hvem faen bryr seg om det er Carlsberg eller Heineken? Jævla idiotfitter. Øl er øl. Hold kjeft og drikk opp. Og svelg.

Anonym sa...

verste er at du er her inne å sjekker commentsa flere ganger

Anonym sa...

Heineken blir solgt gjennom Hansa, Carlsberg gjennom Ringnes.

Hvilke leverandør The Villa har, er opp til The Villa. Nå er det Ringnes, så Heineken får du ikke der.

Ferdig arbeid.