Costume Awards pt.1 | Posthallen | Party | Thursday















































9 kommentarer:

Anonym sa...

De Chloé bootsene gir meg seriøst pustevansker. Jeg dør!

Anonym sa...

Jeg VIL ha de Chloe bootsene.........jeg og.!!!!!

Anonym sa...

Hvilke? De med gull på?

Anonym sa...

<3 <3 <3 mye fine folk gitt!

Anonym sa...

ting som slår meg når jeg ser bildene:
- har samsaya en kake på hodet? Hahaha. Hun ber om det..
- bilde nummer sju fra toppen: noen har begynt å date sin egen bestefar..
- marte krogh ser (nesten uten unntak) alltid bra ut
- kjell nordström er heit, for et ansikt!
- er det kult å gå med noe som ser ut som et kjøkkenforklè på fest?
Hm. takk for meg.

Anonym sa...

jaaa hun har en kake på hodet. Fantastisk!!!!

bestefar??? Who???
Kjell er tøff

Nigerian Woman in Norway sa...

Chloe kom hjem til mamma!!!

Anonym sa...

jøss, var Pia Haraldsen syk?

Anonym sa...

panikkangst av så mange trendy mennesker i samme rom