Tom Tom Klubb | Discobelle Dj-Sett | Blå | Friday
















































7 kommentarer:

Anonym sa...

fete bilderrrr

Anonym sa...

haha.. hva skjer med luggen til han siste der? fin side.

Anonym sa...

han er svensk....

Anonym sa...

de spilte ikke så bra at det gjorde noe. ganske skuffa egentlig.

Java sa...

HELLO GOOD PEOPLE!

Jeg er ny i Norge, jeg i bor i Norge bare 2 måneder, så jeg ikke så flink i norsk, men jeg vil gjerne COME TO SOME GOOD CLUB IN OSLO, AND SEE HOW norsk menneskene SPEND A LIFETIME! SOW MAYBE ANYBODY KNOW WHEN'LL BE "DJ ELUSIVE" OR "ESPEN". I WANNA GET IN THERES PARTY. PLEASE, RECOMEND ME SOMETHING INTRESTING!

ps. Jeg tror bilder er flott og folk er glad!!!

I HOPED YOU'RE UNDERSTAND MY MIXING LANGUAGE = )

Anonym sa...

hipster fest!

Anonym sa...

haha svensker- de var litt ute å kjørte dj messig. serato'n hadde audio-glipper - enkelte sanger var helt bak mål. men jeg var mac så klager ikke. piz