Ellen | Birthday Party | Sofienberggata 2 | Friday














12 kommentarer:

asthmabunny sa...

haha :) morsomt

Anonym sa...

kanskje på tide å sliutta å KUN TA BILDE AV VENNENE DINE OG DE SAMME STYGGE TRYNENE HVER JÆVLA UKE.....

Anonym sa...

Er dette Chob fra forrige post mon tro?

Stikk da det er vel ingen som tvinger deg til å være her.

Fin post!



S. ;)

Anonym sa...

du som skal slutte å lese denne bloggen:

a) liker du ikke hva du ser så drit i å se på da?

b) den som driver bloggen har da ærligtalt full rett til å blogge hvem og hva faen han/hun/dem vil. tønt.

Anonym sa...

eh nei, det var ikke meg. jeg liker (og kjenner) både oslonights og mange av de som blir blogga.

jeg liker bare ikke silikonpupper.

to vidt forskjellig ting, er det ikke?


...og forøvrig kommenterer jeg ikke anonymt.

Anonym sa...

er det fernetkake jeg ser HF tygger på?

Anonym sa...

tror dere må oppdatere logo litt. 2007 er forbi, kjære. trist, men sant. det burde vel heller stå 2008?

jeg veit, næg næg næg.

liker bloggen godt da.

Anonym sa...

fernet <3

Anonym sa...

Kjempefine bilder!

stavanger loves oslonights!

Hillan-Pillan sa...

Skål!

Anonym sa...

kommer det noen nye bilder snart ele? Jeg kjeder meg..

Anonym sa...

fete bilder. gleder meg til flere bilder!når kommer de?